УПИС 2024/25.

Основне академске студије

Прочитај више

УПИС 2024/25.

Мастер студије

Прочитај више

УПИС 2024/25.

Докторске студије

Прочитај више

Педагошки факултет још једном је отворио врата школама - ђацима и њиховим учитељима: РАЗЛИЧИТИ ИДЕНТИТЕТИ – ЗАЈЕДНИЧКИ ЖИВОТИ

Са циљем упознавања са два значајна датума: 21. маја – Светског дана културне разноликости, дијалога и развоја; и 1. јуна – Међународног дана деце, у среду, 30. маја, угостили смо ученике трећег разреда из школе-вежбаонице „Никола Вукичевић“ у Сомбору. Са својим учитељицама (Зорица Петровић, Милена Крга, Бранка Витковић) ђаци су боравили код нас цело поподне, током којег су, након поздравне речи продекана за наставу, проф. др Сање ЕЛЕЗ – били активни у певању, истраживању прошлости и математичарењу.

У оквирима предмета Методика наставе познавања друштва, Методика наставе музичке културе и Методика наставе математике - изведени су практични часови на којима су презентовани садржаји о различитим идентитетима, сусрету мањинских и већинске културе кроз прошлост и садашњост, међусобном уважавању и поштовању различитости, дечијим правима, демократији, толеранцији и недискриминацији.

Наставне активности припремиле су и реализовале колеге проф. др Александра Трбојевић, проф. др Биљана Јеремић и проф. др Бојан Лазић; уз помоћ асистената (Марина Милошевић), сарадника у настави (Филип Јовић Вујаковић), као и студената Педагошког факултета (Милица Аврамов, Мина Панин, Дуња Ристић, Вукашин Зелић).

1. Dolazak

2.1. Pozdravne reči

3.1. Početak

3.2. Početak

3.3. Početak

4.1. Matematičarenje

4.2. Matematičarenje

4.3. Matematičarenje

5.1. Dečije igre iz prošlosti

5.2. Gađanje krpenjačom

5.3. Trka u džakovima

6. Rastanak

ППМ програм

педагошко-психолошког-методичког

образовања наставника

прочитај више

еПеф Студент

веб апликација за пријаву испита

еПЕФ

Студентски дом

у Студентском дому обезбеђен је смештај за 140 студената

прочитај више

Историја и традиција

Факултет баштини традицију учитељске школе "НОРМА" од 1778. године

прочитај више