Слика контакта
Адреса:
Консултације:
среда 10:00-12:00
Канцеларија 42
Ел. пошта:
Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
Телефон:
025-412-030
Остале информације:

Радна биографија

  • Редовни професор за ужу научну област педагошке науке, Педагошки факултет у Сомбору, септембар 2013.
  • Ванредни професор за ужу научну област педагошке науке, Педагошки факултет у Сомбору, 2009 – 2013.
  • Доцент за ужу научну област педагошке науке, Педагошки факултет у Сомбору, 2004 – 2009.
  • Асистент, Педагошки факултет у Сомбору, 2000 – 2004.
  • Асистент приправник, Педагошки факултет у Сомбору, 1996 – 2000.
  • Сарадник у настави, Педагошки факултет у Сомбору, 1995-1996.
  • Директор, Предшколска установа Вера Гуцуња у Сомбору, 1989-1995.
  • Педагог, Предшколска установа Вера Гуцуња у Сомбору, 1981-1989

Репрезентативне референце

  • Ј. Ивановић, С. Шпановић и О. Гајић (2014). Од самоусмереног до кооперативног учења у новом медијском окружењу, Суботица: Учитељски факултет на мађарском наставном језику Универзитета у Новом Саду.
  • С. Шпановић (2013). Дидактички аспекти примене рачунара у настави, Сомбор: Педагошки факултет.
  • S. Španović (2012). Integration of teaching and learning – towards the concept of action-oriented instruction, U O. Gajić (ur.), Kvalitet obrazovnog sistema Srbije u evropskoj perspektivi, knjiga 2, (153-165), Novi Sad, Filozofski fakultet..
  • С. Шпановић (2011). Индивидуализована настава у теорији и пракси, Настава и васпитање, ЛX, бр. 3, стр. 500-514.
  • S. Španović. (2010). Pedagogical Aspects of E-Textbooks, Odgojne znanosti, vol. 12, br. 2, str. 459-470.
  • С. Шпановић (2008): Портфолио као фактор превазилажења неуспеха у учењу сиромашне деце. У С. Гашић-Павишић и С. Јоксимовић (ур.), Образовање и сиромаштво у земљама у транзицији (97-106), Београд, Институт за педагошка истраживања.
  • С. Шпановић, (2008): Дидактичко обликовање уџбеника: Од откривајућег вођења до самоусмереног учења, Нови Сад: Савез педагошких друштава Војводине.
  • С. Шпановић и М. Ђукић (2007): Организацион оф Теам Теацхинг ин Тхеорy анд Працтице, У О. Гајић (ур.), Европске димензије промена образовног система у Србији, књига 3, (237-257). Нови Сад: Филозофски факултет.
  • С. Шпановић (2007): Улога уџбеника у подизању квалитета сарадње породице и школе. У Н. Половина и Б. Богуновић (прир.), Сарадња школе и породице (131-143). Београд, Институт за педагошка истраживања.
  • С. Шпановић. (2005). Модел савременог уџбеника и оспособљавање ученика за самообразовање, Настава и васпитање, бр.1, стр. 5-23.