Слика контакта
Адреса:
Консултације:
понедељак од 12:00 до 14:00
Канцеларија 13
Ел. пошта:
Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
Телефон:
025/412-030 ; лок. 120
Остале информације:

Радна биографија

  • Асистент за ужу научну област Методика наставе физичког васпитања, Педагошки факултет у Сомбору, 2012- ;
  • Руководилац издавачке делатности, Педагошки факултет у Сомбору, 2010-2012;
  • Начелник војничког клуба, Војна пошта 1423 Сомбор, 2005-2010;
  • Референт за морал, Војна пошта 3065 Сомбор, 2000 – 2005;
  • Командир вода, Војна пошта 3065 Сомбор, 1995 – 2000;

Репрезентативне референце

  • Cvejić, D., Pejović, T. & Ostojić, S. (2013). Assessment of physical fitness in children and adolescents.Facta Universitatis Series Physical Education and Sport, 11(2), 135-145.
  • Буишић, С., Цвејић, Д., Живковић Вуковић, Ј.А. и Пејовић, Т. (2013). Квантитативне разлике у моторичким способностима и основним антропометријским карактеристикама дечака и девојчицачетвртог разреда основне школе. Гласник антрополошког друштва Србије, 48, 121-127.
  • Буишић, С., Цвејић, Д. и Живковић Вуковић, Ј.А. (2013). Разлике у основним антропометријским карактеристикама и моторичким способностима ученика четвртог разреда основне школе у односу на место становања. У зборнику Ефекти наставе методике на квалитетније образовање учитеља и васпитача. Суботица: Учитељски факултет на мађарском наставном језику.
  • Пејовић, Т., Цвејић, Д. и Буишић, С. (2013). Утицај различитих методичких приступа на развој експлозивне снаге ученика нижих разреда основне школе. У зборнику Ефекти наставе методике на квалитетније образовање учитеља и васпитача. Суботица: Учитељски факултет на мађарском наставном језику.
  • Цвејић, Д. (2012). Интегрисање наставе у цилју повећања физичке активности деце. У зборнику Повезивање наставних предмета и модели интегрисане наставе у основној школи (230). Сомбор: Педагошки факултет.
  • Цвејић, Д.иБуишић, С. (2012). Интегрисање наставе у цилју повећања физичке активности деце. Настава и васпитање, 16(4), 754-765.
  • Родић, Н. и Цвејић, Д. (2011). Утицај различитих методичких приступа на развој координације ученика трећих разреда основне школе. Норма, 16(1), 67-79.