Катедра за друштвене науке

Позиција:
Шeф кaтeдрe
Address
Консултације:
Среда
14:00 - 16:00
Ванредни професор
Канцеларија 60
COM_CONTACT_EMAIL
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Phone
025/460-595 локал157

Пошаљи мејл

Остале информације

Остале информације

Радна биографија

  • Ванредни професор за ужу научну област Педагошке науке, Педагошки факултет у Сомбору, новембар 2020 -

  • Доцент за ужу научну област Педагошке науке, Педагошки факултет у Сомбору, децембар 2013 - новембар 2020

  • Асистент за ужу научну област Педагошке науке, Педагошки факултет у Сомбору, 2012 – 2013

  • Члан тима за заштиту жртава насиља у породици, водитељ случаја, супервизор, Центар за социјални рад Сомбор 2004-2012

  • Педагог у основним школама у Сомбору, Новом Саду и Дорослову, професор грађанског васпитања, едукатор у невладиним организацијама 2002-2004

 

Репрезентативне референце

  • Šimonji Černak, R., Marić, M., Beljanski,M. (2022). Procena nastave na daljinu na TV-u od strane roditelja u toku pandemije izazvane virusom COVID-19. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini. LII (1) / 2022. 353–371. DOI: 10.5937/zrffp52-29848 (M23)

  • Cvijetić, M., Marić, M., Beljanski, M. (2022). Prednosti i nedostaci nastave na daljinu iz ugla nastavnika i roditelja. Inovacije u nastavi; vol.35 No.2, 1-15. DOI: 10.5937/inovacije2202001C (M23)

  • Štrangarić,S., Beljanski, M., Matin,I. (2022). Jevrejska kultura kao vitalan element lokalnog identiteta kroz istoriju – mini projekat realizovan na Pedagoškom fakultetu u Somboru; Norma, 1/22, 19-29. (M 52)

  • Šimonji Černak,R., Beljanski, M.(2022). Bilingualism as an independent variable in the education of national minorities in the example of Slovakian national minority in Vojvodina. International Journal of Multilingual Education, No.20; DOI: 10.22333/ijme.2022.20000; pp. 14-35. (M23)

  • Đorđić, D., Šimonji Černak, R., Beljanski, M. (2021). Izazovi za novu ulogu i nove kompetencije nastavnika: iskustva u nastavi na daljinu. DHS 3 (16), 481-504 DOI: https://doi.org/10.51558/2490-3647.2021.6.3 (M23)

  • Černak, R. Š., & Beljanski, M. (2021). Pedagogical-psychological subjects in teacher education faculties in Serbia: a proposal of the core curriculum. International Journal of Instruction, 14(3), 929- 944. https://doi.org/10.29333/iji.2021.14354a (M23)

  • Velišek-Braško,O., Beljanski,M., Ventić,N. (2021). “Dually exceptional” Families: Specifics, Needs and Problems. Journal of Social Sciences. Vol. IV, no. 2 (2021), pp. 6 – 19 https://doi.org/10.52326/jss.utm.2021.4(2).01 (M23)

  • Beljanski, M., Šimonji Černak, R., Damjanović, R. (2021). Nastava na daljinu: motivacija i ocenjivanje. Predavanje po pozivu, U: M.Beljanski,M.Cvjetić, D.Đorđić (EDS). Konferencija „Obrazovanje u osnovnoj školi u vreme pandemije“ održana 6.11.2021. (M31)

  • Beljanski, M., Šimonji Černak, R., Marić, M. (2021). Percepcija učenja na daljinu od strane roditelja tokom pandemije COVID-19. Uzdanica XVIII/ 2, 83-97. (M51)

  • Beljanski, M., Dedić Bukvić, E. (2020). Comparative overview of the presence of intercultural education of teacher trainess in Serbia and Bosnia and Hercegovina. Journal of Ethic and Cultural Studies, Vol 7, No 3., 1-16. http://dx.doi.org/10.29333/ejecs/412 (M23)