Проф. др Милош Шумоња
Катедра за друштвене науке
Петак
10:00 - 12:00
Пошаљи мејл
Links
Остале информације
Радна биографија
-
Асистент, ужа научна област Филозофске науке, Педагошки факултет у Сомбору, 2010.
-
Доцент, ужа научна област Филозофске науке, Педагошки факултет у Сомбору, 2016.
-
Ванредни професор, ужа научна област Филозофске науке, Педагошки факултет у Сомбору, 2021.
Репрезентативне референце
-
Šumonja, M. (2023). Algoritamski način razmišljanja u obrazovanju: epistemologija, pedagogija, politika. Sociologija, 65. https://doi.org/10.2298/SOC220401005S.
-
Šumonja, M. (2022). Ο νεοφιλελευθερισμός στον απόηχο της Covid-19. U Καψάλης, A., Κουμαριανός Β., Κουραχάνης, N. (ur.). Κοινωνική Πολιτική, Αυταρχικός Νεοφιλελευθερισμός και Πανδημία. Athens: Toposbooks, 91-108. ISBN 978-960-499-393-2
-
Šumonja, M. (2021). Kripke's Wittgenstein and Semantic Factualism. Journal for the History of Analytical Philosophy 9(3), pp. 1-19; DOI 10.15173/jhap.v9i3.4370.
-
Šumonja, M. (2021). Pedagogija kao politika u "društvu znanja" - kako su progresivne ideje pomogle neoliberalizaciju države, obrazovanja, i dolazak post-istine, U Ž. Vučković, M. Antolović i S. Sadžakov (ur.), Tolerancija, demokratija i obrazovanje. Mogućnosti i perspektive u 21. veku, Sombor: Pedagoški fakultet u Somboru, str. 40-67. ISBN 978-86-6095-097-2.
-
Šumonja, M. (2020). Između prosvetiteljstva i protiv-prosvetiteljstva – istorijsko-filozofsko značenje Vitgenštajnovog Tractatusa. Theoria, 63(2), 41-76. https://doi.org/10.2298/THEO2002041S
-
Šumonja, M. (2020). Kripke-Vitgenštajnov paradoks: značenje skepticizam i problem istine. Sombor: Pedagoški fakultet u Somboru. ISBN 978-86-6095-093-04
-
Šumonja, M. (2020). Neoliberalism is not dead - On political implications of Covid-19. Capital & Class, 1- 13. doi.org/10.1177/0309816820982381.
-
Šumonja, M. (2019). The Habermas-Streeck debate revisited: Syriza and the illusions of the left-Europeanism. Capital & Class, 43(3), 437-458. https://doi.org/10.1177/03098168188152.
-
Sadžakov, S. i Šumonja, M. (2018). Filozofija obrazovanja. Sombor: Pedagoški fakultet u Somboru. ISBN 978-86-6095-071-2.
-
Šumonja, M. (2017). Semantički mentalizam, intersubjektivnost i metafizika normativnosti. Theoria, 60 (4), 195-212. https://doi.org/10.2298/THEO1704195