Доц. др Раде Дамјановић
Катедра за друштвене науке
Понедељак, 14:00-15:00
Четвртак, 13:00-14:00

Пошаљи мејл
Links
Остале информације
Радна биографија
- Октобар 2018. године – доцент за ужу научну област Психолошке науке, Педагошки факултет у Сомбору
-
Новембар 2013. године – асистент за ужу научну област Психолошке науке, Педагошки факултет у Сомбору
-
Септембар 2009. године – децембар 2013. године – Развојно саветовалиште Службе за здравствену заштиту предшколске деце Дома здравља у Сомбору
-
Јануар 2008. године – јун 2009. године – Одељење за психијатрију Опште болнице Сомбор (сарадник на пројекту «Метадонски програм»)
-
Октобар 2005. године – новембар 2013. године - ОШ «Аврам Мразовић» Сомбор Јул 2004. године – септембар 2005. године – Служба за здравствену заштиту радника Дома здравља у Сомбору
Репрезентативне референце
-
Stevanovic, D., Damjanovic, R., Jovic, V, Bador, K., Nguyen, H. T M., Senhaji. M., Kuch-Cecconi, R. H., Meszaros, Zs. Sz., & Kerekes, N. (2022). Measurement properties of the Life History of Aggression in adolescents: Data from Morocco, Serbia, Sweden, Vietnam, and the United States of America (USA). Psychiatry Research, 311(1):114504. doi:10.1016/j.psychres.2022.114504.
-
Kerekes, N., Bador, K., Sfendla, A., Belaatar, M., Mzadi, A., Jovic, V. Damjanovic, R., Erladsson, M., Nguyen, H. T M., Nguyen, N. T. A., Ulberg, S. F., Kuch-Cecconi, R. H., Meszaros, Zs. Sz., Stevanovic, D., Senhaji. M., Ahlstrom, B, H., & Zouini, B. (2021). Changes in Adolescents’ Psychosocial Functioning and Well-Being as a Consequence of Long-Term COVID-19 Restrictions. International Journal of Environmental Research and Public Health, 18(16), 8755. doi:10.3390/ijerph18168755.
-
Николић, Г., Цвијетић, М. и Дамјановић, Р. (2019). Деца са сметњама у развоју на предшколском узрасту. Сомбор: Педагошки факултет Универзитета у Новом Саду.
-
Stevanović, D., Lalić, B., Batinić, J., Damjanović, R. & Jović, V. (2016). Metacognitions Questionnaire for Children: Development and Validation of The Serbian Version. Journal of Evidence-Based Psychotherapies, 16(2), 135-151.
-
Stevanović, D., Lalić, B., Batinić, J., Damjanović, R., Jović, V., Brkić Cvetković, S. & Jančić, J. (2016). Children's Negative Cognitive Error Questionnaire - Revised: The factor structure and associations with anxiety and depressive symptoms across age, gender, and clinical/community samples. Cognitive Therapy and Research, 40(4), 584-592. doi:10.1007/s10608-016-9767-z.
-
Popov, S., Popov B. & Damjanović, R. (2015). The role of stressors at work and irrational beliefs in the prediction of teacher stress. Primenjena psihologija, 8(1), 5-23.
-
Jerković, I., Damjanović, R. & Golubović, Š. (2011). Gender Differences in internalized and externalized problems of children with ADHD. In G. Manfred, P. Riederer & A. Warnke (eds.), 3 rd International Congress on ADHD From Childhood to Adult Disease, 3(2) (110). doi: 10.1007/s12402-011-0058-y.