Катедра за методику музичке и ликовне културе и физичког васпитања

Позиција:
Шeф кaтeдрe
Address
Консултације:
Среда 13-14 часова
Редовни професор
Учионица 9
COM_CONTACT_EMAIL
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Проф. др Биљана Јеремић

Пошаљи мејл

Остале информације

Остале информације

Радна биографија

  • Редовни професор, ужа научна област Методика наставе Музичке културе, Педагошки факултет у Сомбору, 1.10.2023.
  • Ванредни професор, ужа научна област Методика наставе Музичке културе, Педагошки факултет у Сомбору, 1.10.2018.
  • Доцент, ужа научна област Методика наставе Музичке културе, Педагошки факултет у Сомбору, 06.06.2014.
  • Асистент, ужа научна област Методика наставе Музичке културе, Педагошки факултет у Сомбору, 01.10.2011.
  • Стручни сарадник, ужа научна област Методика наставе Музичке културе, Педагошки факултет у Сомбору, 28.02.2009.
  • ОШ „Вук Караџић“ Кикинда, (1998 – 2009) наставник музичке културе
  • ОМШ „Слободан Малбашки“ Кикинда, (1992 - 1993) наставник клавира.
  • ОШ „Петар Кочић“ Наково (1994 - 1998) наставник музичке културе.

Репрезентативне референце

  • Jeremić, B., Pećanac, R., Stanković, E. & Djurdjević, T. (2020). Music Technology Software in Adopting Music Teaching Contents. Croatian Journal of Education, Faculty of Teacher Education, 22(1), pp. 263-286. Zagreb. DOI: https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3282 (М23)
  • Јеремић, Б. и Миленовић, Ж. (2020). Друштвени контекст наставе музичке културе у функцији неговања традиционалног народног стваралаштва Срба. Баштина. 30(52), 441-461, УДК 37.091.3::811.163.41, ISSN 0353-9008, COBISS.SR-ID 29420297. (M24) 4. DOI: https://doi.org/10.5937/bastina30-29205
  • Jeremić, B. & Stanković, E. (2020). The Мethodical Model of Teaching Songs by Ear and Its Effects on the Development of Students' Vocal Abilities. Croatian Journal of Education, Faculty of Teacher Education, Sp.Ed. 22, pp. 151–166. Zagreb ISSN: 1848-5197 M23 DOI: https://doi.org/10.15516/cje.v22i0.3838 (М23)
  • Jeremić, B. & Milenović Ž. (2021). Educators’ Perceptions Regarding the Inclusion of Experts of Various Profiles into the Team for Inclusive Education. Баштина. 31(55), 457–467. UDK 376-056.26/.36-053.4(497.11) 373.2(497.11)ISSN 0353-9008, COBISS.SR-ID 29420297.  DOI: https://doi.org/10.5937/bastina31-34262 (М24)
  • Jurkić Sviben, T., Jeremić, B. & Gortan-Carlin, I., P. (2021). Student teachers' opinion regarding personal competencies for teaching the Music culture class in primary education. Croatian journal of education Vol.23; Sp.Ed.No.2/2021, pages:11-32 DOI:  https://doi.org/10.15516/cje.v23i0.4342 (М23)
  • Jeremić, B. (2021). Competencies of Students necessary to Adopt the Methodology of Teaching Music during Online Learning. (plenary session). In Ivana Paula Gortan-Carlin (Ed.) 9th International Scientific Conference "From the Istrian Music Treasury" Music: sound, logos, upbringing and education, therapy. 19.11.2021. – 20.11.2021 (М23)
  • Jeremić, B., Milenović, Ž., Petrović, J. & Markov, Z. (2022). Partnership of Parents of Children who Need Additional Support in Learning and Preschool Teachers in Preschool Institutions from the Perspective of the Integrated Approach to Learning. International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE). Vol 10(1)29-34. DOI:https://doi.org/10.23947/2334-8496-2022-10-1-29-34 (М23)
  • Jeremić, B., Milinović, Ž., i Markov, Z., (2023 Patnerstvo odgojitelja i roditelja djece s teškoćama u razvoju]. Metodički ogledi: časopis za filozofiju odgoja  (30)1, 61-87. https://doi.org/10.21464/mo.30.1.3  (М23)
  • Jeremić,B., Markov,Z. i Nikolić, L. (2023). Tradicionalna muzika u vrtiću i razvoj socijalno-emocionalnih kompetencija dece predškolskog uzrasta, Društveno humanističke studije, 2(23), 541-556. https://doi.org/10.51558/2490-3647.2023.8.2.541 (М23)
  • Jeremić, B., Trbojević, A., Lazic, B. & Kozoderović, G. (2023). Support for the Inclusion of Roma Children through the Project Teaching Model.  Pedagogika-Pedagogy 95(8), 1040-1053. https://doi.org/10.53656/ped2023-8.4  (М23)